Spring's Secret
 
Do You Know What I Mean

2007 年 11 月 15 日  星期四 
 

 
 
 

今朝等專車個陣..我地撞到江凱凱..

佢問「做哂我D功課味」我答「味..仲好似唔見左TIM..」

當值..當「佢」上尼個陣..我就立即走..去前梯守..

因為..我唔想再對你留戀..心痛係少不免的..

人文..成堂織冷..嘻嘻`撈文鬼馬囉-)`

數學..成堂冇老師..一到打鐘..

撈文扮老師..去到教師桌面前拍桌講「各位同學起立..敬禮」

一半人講撈文老師再見..一半人則講粉皮老師再見-_____-`

算吧`我已習慣..-_____-`

英文..撈文變乖囉{一向如是..呵呵*___*)

科學..又同班人一齊玩爆個燈泡..下次我一定要試十粒.\/.`

實行「撈文炸爆實驗室行動一」.\/.`嘻嘻..

撈文走去扯尹少少塊面..扯到佢變形-V-`

LUNCH..快速食完去幫手..撈文幫CHRIS手擦樹葉..

但比DR.MAK捉去聽實驗-______-`

歷文`成堂冇訓-V-`撈文好乖..嘻嘻{自吹自擂.\/.}

中文..訓吧=P`太累啦..撈文破紀錄..2日就完成一條頸巾..

即日就送左比傲曦^__^`

放學..罰抄-____-`鬼叫我忘左做功課吧-____-`

同60`細佬一齊抄..加埋CHACKY..哈哈..

跟住同細佬一齊放學..當然唔係親生-___-`

只係我地契埋同一個老豆-_____-`

放學番屋企..識左個網友..好開心呢^__^

好啦..做功課吧..888888

 發表時間:2007-11-15 10:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]