|
2007 年 11 月 15 日 星期四 
|
|
|
今朝等專車個陣..我地撞到江凱凱..
佢問「做哂我D功課味」我答「味..仲好似唔見左TIM..」
當值..當「佢」上尼個陣..我就立即走..去前梯守..
因為..我唔想再對你留戀..心痛係少不免的..
人文..成堂織冷..嘻嘻`撈文鬼馬囉-)`
數學..成堂冇老師..一到打鐘..
撈文扮老師..去到教師桌面前拍桌講「各位同學起立..敬禮」
一半人講撈文老師再見..一半人則講粉皮老師再見-_____-`
算吧`我已習慣..-_____-`
英文..撈文變乖囉{一向如是..呵呵*___*)
科學..又同班人一齊玩爆個燈泡..下次我一定要試十粒.\/.`
實行「撈文炸爆實驗室行動一」.\/.`嘻嘻..
撈文走去扯尹少少塊面..扯到佢變形-V-`
LUNCH..快速食完去幫手..撈文幫CHRIS手擦樹葉..
但比DR.MAK捉去聽實驗-______-`
歷文`成堂冇訓-V-`撈文好乖..嘻嘻{自吹自擂.\/.}
中文..訓吧=P`太累啦..撈文破紀錄..2日就完成一條頸巾..
即日就送左比傲曦^__^`
放學..罰抄-____-`鬼叫我忘左做功課吧-____-`
同60`細佬一齊抄..加埋CHACKY..哈哈..
跟住同細佬一齊放學..當然唔係親生-___-`
只係我地契埋同一個老豆-_____-`
放學番屋企..識左個網友..好開心呢^__^
好啦..做功課吧..888888
|
|
|
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|