| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 4 日 星期二 |
 | |
| 4/10* |
今日又遲到,,,,
唉,,同牙琪=],,,隻秋=],,,牙輝=],,,波波麒=]1齊遲,,,
呵呵!!次次見到波波麒=]都冇好野!!
比幾個人話我!!
係111同波波麒=]玩,,,<<多得隻秋LO!!
之後上返去就上PTH<<小測!!
LUNCH,,,佢地係到玩"收買佬"佢地要男仔D鞋,,,D人係咁走,,笑死!!
之後上中文<<悶悶的,,,
之後就上2堂ART<<好好笑!!
放學就走啦,,,今日好開心牙!!
P.S*以後都5遲到啦,,,好辛苦牙!!
P.S*記得打黎叫醒我牙!!THZ你地牙!!
|
| 刊登時間︰2005-10-04 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 9 月 30 日 星期五 |
 | |
| 30/9* |
DADDY=]]生日快樂!!
今日便服日,,,牙豆=]好"索"牙!!想我地5想食飯!!
今日第1堂上MATHS<<冇咩教到書!!
第2第3上PE<<牙琪=],,SUKI=],,,朱碧=],,,SANDY=]冇帶3!!
小息,,,係班房!!
第4第5堂上ENG,,,NODDY=],,BB=]傳紙仔!!要留堂!!><"
之後LUNCH係班房"溫書"!!<<呵呵!!同學仔,,,知咩是啦可!?
之後就BK堂<<<個個死人"吹水皇"扣我分LO!!
呵呵!!之後我地勁嘈LO!!吹牙!?扣我地分LO!!好淆牙!!
之後中文堂默書!!
之後IS,,我地又勁多野問!!可以話今日最開心同最靜既1堂!!
放學,,,留堂&MISS CHAN默書!!
放學LU!!
返屋企!! |
| 刊登時間︰2005-10-01 07:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 54 | »
|