媽咪.母親節快樂=]
今朝訓到12:00起身..
一起身就同屋企人嘈! 完全唔知為咩事而嘈`只係覺得好煩!
可以用「無理取鬧」黎形容-___-
食完LUNCH就聽左陣歌
過左冇幾耐..屋企冇晒人
牙婆返鄉下`其他人就去左AUNTIE度`工人又放假/ \
淨番自己1個留係HM.. SO LONELY!
成日淨係睇TV' 睇完「朱古力獎門人」又睇「新警察故事」- -
不斷係咁轉台-.-
夜晚又係睇TV..
唉..沒有電腦的日子真係好苦悶!
PS:: 補打左琴日篇日記..想睇就睇啦