_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 10
累積人氣: 21182
2008 年 5 月 8 日  星期四   晴天


SPORTS DAY.DAY 1 分類: 未分類

5.8   影生日快樂=]   {禮物後補-3-}

今日係1年1度GE SPORTS DAY..   原來已經係第30屆喇!

今朝6點幾起左身..7:00都未夠就出左門口`好耐都未試過咁早-0-

勁眼訓..

同BEAR佢地去左食早餐=]

由於我係工作人員GE關係..我係要7:45到運動場

但等TAXI都等左陣..搞到差唔多8:00先到- -

好彩張勇冇話我地-___-

去到點名' 換左件衫..真係大得好誇張!  超唔想著出黎..但冇計-.-

搞掂晒D野就開始今日GE工作..我同影都係計時的=)

要係烈日下暴曬..OK辛苦!

好彩我地坐左係最高個位..雖然係曬*但起碼有少少風

坐左係度都耐..郁都冇郁過-口-    搞到PET PET好痛- -

GREEN HOUSE同RED HOUSE個看台係我地對面..

睇住佢地GE啦啦隊不斷咁同對方鬥..真係好好笑!

我覺得佢地好團結`好落力嗌SLOGAN=]  

相反..YELLOW HOUSE同BLUE HOUSE就完全冇聲氣!

YELLOW HOUSE要爭氣呀!

計計下時見到大細孖2個交換左PE衫著..

個陣真係唔太分到佢2兄弟xP

LUNCH去左維苑度食..  同舊年一樣`永遠都有1個餐係遲黎- -

食完LUNCH返去點完名就繼續我GE工作=]

終於有把遮護住我喇..  冇咁曬!

今日留意到學校D孖仔孖女..發覺佢地好同心!

覺得佢地兄弟OR姊妹之間GE感情好好..  連喊都一齊喊-3-''

唯獨是我地班個2位唔係-__-

放學邦邦黎左搵我地..

過左沙田行..

7:00返到HM

幹..曬到發燒T^T

影就好啦..咁多人請佢食野xP

唉..我都唔知我生日有冇人請我食野xD