5.8 影生日快樂=] {禮物後補-3-}
今日係1年1度GE SPORTS DAY.. 原來已經係第30屆喇!
今朝6點幾起左身..7:00都未夠就出左門口`好耐都未試過咁早-0-
勁眼訓..
同BEAR佢地去左食早餐=]
由於我係工作人員GE關係..我係要7:45到運動場
但等TAXI都等左陣..搞到差唔多8:00先到- -
好彩張勇冇話我地-___-
去到點名' 換左件衫..真係大得好誇張! 超唔想著出黎..但冇計-.-
搞掂晒D野就開始今日GE工作..我同影都係計時的=)
要係烈日下暴曬..OK辛苦!
好彩我地坐左係最高個位..雖然係曬*但起碼有少少風
坐左係度都耐..郁都冇郁過-口- 搞到PET PET好痛- -
GREEN HOUSE同RED HOUSE個看台係我地對面..
睇住佢地GE啦啦隊不斷咁同對方鬥..真係好好笑!
我覺得佢地好團結`好落力嗌SLOGAN=]
相反..YELLOW HOUSE同BLUE HOUSE就完全冇聲氣!
YELLOW HOUSE要爭氣呀!
計計下時見到大細孖2個交換左PE衫著..
個陣真係唔太分到佢2兄弟xP
LUNCH去左維苑度食.. 同舊年一樣`永遠都有1個餐係遲黎- -
食完LUNCH返去點完名就繼續我GE工作=]
終於有把遮護住我喇.. 冇咁曬!
今日留意到學校D孖仔孖女..發覺佢地好同心!
覺得佢地兄弟OR姊妹之間GE感情好好.. 連喊都一齊喊-3-''
唯獨是我地班個2位唔係-__-
放學邦邦黎左搵我地..
過左沙田行..
7:00返到HM
幹..曬到發燒T^T
影就好啦..咁多人請佢食野xP
唉..我都唔知我生日有冇人請我食野xD
|