下雨天`總掛念從前=]
唔知點解會咁岩..每次病完返去個一日就會落雨
而且例牌遲到-口-'' 當然..今日都唔例外
COZ落雨' 唔洗集隊..
ENG* 成個禮拜都冇見過MISS- -
我返學個陣佢就病..我唔返學佢就係度-0-
E堂好HEA..完全唔知自己做過咩!
MATHS* MISS講左條難GE數..初步聽落都叫做明GE
不過遲D就唔知喇-.-
I.S X2* 做EXP. 今堂終於都冇咁悶..
但係MISS永遠都會講個句台詞:: 「你地識我嫁..我唔想罰你地嫁......」 煩!
中文X2* 全班都叫MISS開電視睇聖火傳遞-V-
估唔到MISS又肯開喎..
不過又係GE..MISS著住紅衫..擺明就支持CHINA啦
又點會唔比我地睇xD
全港都好支持北京奧運..顯得香港人好齊心`好團結=]
真係幾開心-3-
LUNCH`全程睇無線.. 睇住聖火係沙田傳遞
通識* 成堂都好乖咁做WS..
歷史* 上春芝堂永遠都係咁好笑=P
睇番南京大屠殺GE片段..真係覺得當時GE日本人好殘忍!
我地中國人好多都死得好慘T^T
放學`上ELITE CLASS.. 集中唔到聽書!
比D PASSIVE VOICE搞到我有點亂- -
好彩最後都明MISS教咩.. 如果唔係到考試個陣就唔知點死-0-
4:45放.. 同影去左OK買雪糕食..
5點幾返到HM
很頹廢/ \
|