_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 2
累積人氣: 21201
2008 年 5 月 2 日  星期五   晴天


聖火傳遞 分類: 未分類

下雨天`總掛念從前=]

唔知點解會咁岩..每次病完返去個一日就會落雨

而且例牌遲到-口-''   當然..今日都唔例外

COZ落雨' 唔洗集隊..

ENG* 成個禮拜都冇見過MISS- -

我返學個陣佢就病..我唔返學佢就係度-0-

E堂好HEA..完全唔知自己做過咩!

MATHS* MISS講左條難GE數..初步聽落都叫做明GE

不過遲D就唔知喇-.-

I.S X2* 做EXP.  今堂終於都冇咁悶..

但係MISS永遠都會講個句台詞:: 「你地識我嫁..我唔想罰你地嫁......」  煩!

中文X2* 全班都叫MISS開電視睇聖火傳遞-V-

估唔到MISS又肯開喎..

不過又係GE..MISS著住紅衫..擺明就支持CHINA啦

又點會唔比我地睇xD

全港都好支持北京奧運..顯得香港人好齊心`好團結=]

真係幾開心-3-

LUNCH`全程睇無線..  睇住聖火係沙田傳遞

通識* 成堂都好乖咁做WS..

歷史* 上春芝堂永遠都係咁好笑=P

睇番南京大屠殺GE片段..真係覺得當時GE日本人好殘忍!

我地中國人好多都死得好慘T^T

放學`上ELITE CLASS..  集中唔到聽書!

比D PASSIVE VOICE搞到我有點亂- -

好彩最後都明MISS教咩..  如果唔係到考試個陣就唔知點死-0-

4:45放.. 同影去左OK買雪糕食..

5點幾返到HM

很頹廢/   \