4·26 老葉生日大快樂=)
今日又要TSA..
同影`BEAR個D一齊返學=]
ENG* 又要見到粗鄙牙SIR- -
佢塊面D油多到可以用黎炸天婦羅..囧
MATHS* 掛住傾計..冇乜點聽令女MISS教書
中文* 牙SIR越睇越似飛機-V-
今堂係佢教我地GE最後一堂.. 佢反而冇乜點講笑話!
COZ佢個SUPERVISOR黎睇堂.. 牙SIR一路教書' 一路手震-3-''
12:45放學..
同BEAR`邦邦`SOSO過左美林食M記..
見到個BB好似林海峰..xD
原來美林有咁多得意BB嫁-3-
食到2:00走人..
趕番HM..換完衫就返YMCA
遲左45 MINS- -
今日有3個新MEMBERS..
原來佢地可以玩得好癲! 同老葉差唔多-3-
哈..咁我地組就有4個老葉喇-V-
佢地應該唔會返黎一次就唔再返GE!
終於有女仔陪我喇..好感動=P
開會開到差唔多6:00..
等影開完會就一齊鋤DEE=]
鋤到7:00走人..送影去搭車
之後就同CARLOS`文去左網吧打機..
比唯舞折磨得好慘! 第1次打機打到有E種FEEL-____-
10:00走人..
差唔多11:00返到HM
我的胃又開始有毛病了T^T
|