今朝起身個胃仲係好唔舒服..屋企人叫我唔好返-.-
不過今日有MATHS堂..上少堂都唔掂!
最後都返左..
MATHS* 教三角比
地理* 落左SICK ROOM..COZ個胃真係痛得好緊要=[
中史* 粉筆大戰+彈橡筋
經公* 同SOSO玩15.20=]
I.S* 睇剛果驚魂..
MATHS* 教三角比
LUNCH`睇住成班男仔係度玩..
J維同邦邦比人捉左去磨柱..笑死!
中文X2* 教小說 很悶的說..囧
放學*同影`SHELBY`NICHOLE一齊上ELITE CLASS=]
之後同影走..
5點幾返到HM
THAT'S IT
|