今日又要返去TSA- -
約左BEAR`影佢地係火車站等..
到左之後又自己走先.. 個陣我只係想自己冷靜下..SORRY呀!
ENG* GROUP DISCUSSTION..OK成功的=)
MATHS* 成堂都係度玩- -
中文* 牙SIR講左D超好笑GE野! 唔再講淫野..xD
講佢F.1-F.3都一定要著短褲.. 又講點樣教同學表白..
真係好好笑! 咁又係笑足成堂-V-
放學去左M記食野..
之後上左邦邦HM' 鋤左陣DEE..之後叫SOSO落去買酒飲- -
見到邦邦個牙嫂* OK令喎-3-
睇左陣阿森一族..發覺套野都OK無聊下..
所以睇左陣就ON MSN-.-
唉..我又好冇用! 又喊左出黎.. 好似仲嚇親邦邦TIM..xD
覺得自己叻左..飲左罐BLUE GIRL都冇事發生-V-
冇暈GE FEEL* 冇亂UP野.. 只係塊面紅左-3- {嘻` LEVEL UP了..}
過左陣..我居然聽聽下歌訓著左-____- 太累了..
醒左又鋤左陣DEE..之後走人
嘩..出到去先知超大雨! 有遮都濕晒-.-
THX邦邦送我返HM=]
夜晚食完飯就睇碟- 愛鬥大
發覺成套野..所鬥GE野都好無聊!
好彩之前冇去戲院睇咋- -
如果唔係就真係WASTE MONEY!
好啦..今日打住咁多先喇=]
|