_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 6
累積人氣: 21170
2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


落雨- - 分類: 未分類

今日又要返去TSA- -

約左BEAR`影佢地係火車站等..

到左之後又自己走先..   個陣我只係想自己冷靜下..SORRY呀!

ENG* GROUP DISCUSSTION..OK成功的=)

MATHS* 成堂都係度玩- -

中文* 牙SIR講左D超好笑GE野!  唔再講淫野..xD

講佢F.1-F.3都一定要著短褲..  又講點樣教同學表白..

真係好好笑!  咁又係笑足成堂-V-

放學去左M記食野..

之後上左邦邦HM' 鋤左陣DEE..之後叫SOSO落去買酒飲- -

見到邦邦個牙嫂* OK令喎-3-

睇左陣阿森一族..發覺套野都OK無聊下..

所以睇左陣就ON MSN-.-

唉..我又好冇用!  又喊左出黎..  好似仲嚇親邦邦TIM..xD

覺得自己叻左..飲左罐BLUE GIRL都冇事發生-V-

冇暈GE FEEL* 冇亂UP野.. 只係塊面紅左-3- {嘻` LEVEL UP了..}

過左陣..我居然聽聽下歌訓著左-____-   太累了..

醒左又鋤左陣DEE..之後走人

嘩..出到去先知超大雨!  有遮都濕晒-.-

THX邦邦送我返HM=]

夜晚食完飯就睇碟- 愛鬥大

發覺成套野..所鬥GE野都好無聊!

好彩之前冇去戲院睇咋- -

如果唔係就真係WASTE MONEY!

好啦..今日打住咁多先喇=]