今日係家長日..所以都係要返學- -
朝早同牙姨食早餐..
食完就諗住搭TAXI去學校啦..點知冇TAXI!
咁就諗住搭馬鐵..點知馬鐵又發生故障-口-
最後就係度等巴士..搞到成10:30先到學校
又遲左半個鐘-0-''
聽完講座就拎成績表..
平均分得75.8- - 低過上一次..
不過都仲KEEP到第1=] 好彩- -
{邦邦`SOSO..你地要加油呀! 我等住同你地一齊升上F.4嫁=] 努力喔!}
拎完成績表就去左行街同食野..
之後去左牙姨HM..HEA左好耐- -
到8點幾先返過牙婆度食飯..
夜晚' MSN..聽歌..睇TV
THAT'S IT
PS:: 補打左琴日篇日記..想睇就睇啦
|