琴晚同ZERO傾電話傾到1:30先訓..好眼訓!
今朝唔知醒`連鬧鐘響左都唔知! 傻的..
同影`SOSO`大細孖一齊返學
返到去集隊..熱死= =
頭3堂設技..畫圖' 畫圖' 同埋畫圖
好悶- -''
中文* 小組討論
P.E X2` 跨欄- - 隻腳有D痛-.-
LUNCH' 幫王俊抄罰抄..
ENG X2* 教VOCAB' 好悶-_-
放學同WINNIE`影`BEAR整DREAM HOUSE
整到5點幾走人..
5:45返到HM
返到去做HW' 傾電話
夜晚' 睇TV..畫圖..傾電話..MSN..聽歌
THAT'S IT
|