今朝同BEAR一齊返學..
返到去校服統查- -
第1堂ENG* WRITING CORR.
MATHS' 教圓錐體AGAIN..悶-_-
I.S.X2`做EXP. 教書
RECESS個陣比SOSO張枱整親隻腳..超痛-口-
張枱壓住我隻腳壓左幾秒..雖然只係短短幾秒' 但足以令我痛到喊-.-
中文X2* 小測.. 小組討論
E 2堂係咁比SOSO踩我隻腳! 嗚..很痛的說T^T
行路都拐下拐下囉- -
LUNCH' 留左係課室繼續做WRITING CORR.
第7堂班主任課..睇鐵窗邊緣- -
通識..講禽流感 勁悶-_-
歷史* 仲講緊第1次世界大戰..
放學同BEAR`影`WINNIE`翁泓`SOSO`邦邦食糖水..
之後同BEAR`SOSO一齊搭車走..
6:00返到HM
|