BBQ..
本來今日要返YMCA..但CANCEL左個會
所以最後都係可以BBQ的=]
2:00係新翠M記JOIN BEAR佢地..
今次去BBQ都OK多人..一行12人
{我`CARLOS`BEAR`邦邦`影`SOSO`GARY`王俊`芝士`珊`WINNIE`翁泓}
淨係買野都買左1個鐘-.-
之後SOSO`翁泓`GARY 行路上紅梅谷先..
冇幾耐GARY就打比我..佢好激動咁話D馬嬲搶左包麵包!
影就話D馬嬲好叻..認得D惠康袋@_@ {犀利- -}
我地搭TAXI上去紅梅谷
上到去淨係透爐都透左好耐-_-
好多笑料爆出..
WINNIE同GARY好似好激動咁xP
過多陣終於都透好喇! 辛苦晒班男仔-3-
開始燒野食..我去過咁多次BBQ' 今次終於都自己燒野食喇xD {很懶的說- -}
食左好多芝士腸' 魚蛋' 燒賣 {D芝士腸超正@3@}
燒到5點幾就食晒D野..
之後鋤左陣DEE' CARLOS同影好奸..換牌GE-.-
玩玩下..我地又比D馬嬲搶左包棉花糖- -
嘩..擺明有組織地打劫啦!
搞到我地冇棉花糖食= =
我玩到6:00就走喇..因為要去睇CONCERT=)
王俊同芝士送我落去搭車..
唔該芝士「咩」我落去-V-
如果唔係..我E個傷殘人士都唔知要行到幾時- -
THX喔!
酷愛張敬軒演唱會♥
係大圍搭46P去葵芳..落左車之後周街搵地鐵站-_-
{約左表弟+表弟AUNTIE係葵芳地鐵站等-.-}
落車個陣已經遲到..隻腳仲要整親行唔得快- -''
OMG! 從來未試過咁樣衰嫁!
最後都由得隻腳痛..不斷咁跑去地鐵站
我FEEL到隻腳就斷囉-.-
去到先激死! 又要搭番車去紅墈- -
咁不如約我係紅墈等好過啦..搞到我兜咁大個圈-口-
8:15去到紅館..8:30開SHOW! {第1場}
終於都見到張敬軒喇=]
仲見到JOEY`STEPHY`方力申`洪卓立`周柏豪`鄭融-V-
覺得佢好有台風..而且型過平時好多好多!
IVANA做嘉賓* 著到好低胸xP
佢把聲好得意' 好嗲' 好好聽-3-
同軒仔一齊唱手望..真係超好聽! {又諗起好多野..}
跟住就聽佢2個講野..好好笑!
關楚耀都係嘉賓之一..唱'你當我甚麼' 好好聽=]
原來聽LIVE同聽CD係好大分別!
當我聽緊E首歌個陣..CARLOS打比我 佢話係紅館出面..問我唱緊咩歌! 傻仔xP
張敬軒唱歌真係好好聽..唱咩年代GE歌都係咁得!
佢唱鍾無艷個陣雖然唱錯左少少歌詞..但都仲係好正-V-
MEDLEY唱陳百強D歌..唱得好好聽-3-
軒仔唱歌都係好有HEART..
'我的天' '遙吻' '追風箏的孩子' 'HURT SO BAD' '斷點'就唱得最有FEEL {好大感觸xD}
個CONCERT去到11:45先完..超晒時-3-
但真係好抵睇! 3個鐘可以聽到咁多好歌..超值!
如果係佢同我一齊睇咁就好喇! 可惜D飛唔係我買-_-
聽完就走人..
差唔多1:00返到HM
|