_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 8
累積人氣: 21172
2008 年 4 月 5 日  星期六   晴天


BBQ+演唱會 分類: 未分類

BBQ..

本來今日要返YMCA..但CANCEL左個會

所以最後都係可以BBQ的=]

2:00係新翠M記JOIN BEAR佢地..

今次去BBQ都OK多人..一行12人

{我`CARLOS`BEAR`邦邦`影`SOSO`GARY`王俊`芝士`珊`WINNIE`翁泓}

淨係買野都買左1個鐘-.-

之後SOSO`翁泓`GARY 行路上紅梅谷先..

冇幾耐GARY就打比我..佢好激動咁話D馬嬲搶左包麵包!

影就話D馬嬲好叻..認得D惠康袋@_@  {犀利- -}

我地搭TAXI上去紅梅谷

上到去淨係透爐都透左好耐-_-

好多笑料爆出..

WINNIE同GARY好似好激動咁xP

過多陣終於都透好喇!  辛苦晒班男仔-3-

開始燒野食..我去過咁多次BBQ' 今次終於都自己燒野食喇xD  {很懶的說- -}

食左好多芝士腸' 魚蛋' 燒賣  {D芝士腸超正@3@}

燒到5點幾就食晒D野..

之後鋤左陣DEE'  CARLOS同影好奸..換牌GE-.-

玩玩下..我地又比D馬嬲搶左包棉花糖- -

嘩..擺明有組織地打劫啦!

搞到我地冇棉花糖食= =

我玩到6:00就走喇..因為要去睇CONCERT=)

王俊同芝士送我落去搭車..

唔該芝士「咩」我落去-V-

如果唔係..我E個傷殘人士都唔知要行到幾時- -

THX喔!

酷愛張敬軒演唱會♥

係大圍搭46P去葵芳..落左車之後周街搵地鐵站-_-

{約左表弟+表弟AUNTIE係葵芳地鐵站等-.-}

落車個陣已經遲到..隻腳仲要整親行唔得快- -''

OMG!  從來未試過咁樣衰嫁!

最後都由得隻腳痛..不斷咁跑去地鐵站

我FEEL到隻腳就斷囉-.-

去到先激死!  又要搭番車去紅墈- -

咁不如約我係紅墈等好過啦..搞到我兜咁大個圈-口-

8:15去到紅館..8:30開SHOW!  {第1場}

終於都見到張敬軒喇=]

仲見到JOEY`STEPHY`方力申`洪卓立`周柏豪`鄭融-V-

覺得佢好有台風..而且型過平時好多好多!

IVANA做嘉賓* 著到好低胸xP

佢把聲好得意' 好嗲' 好好聽-3-

同軒仔一齊唱手望..真係超好聽!  {又諗起好多野..}

跟住就聽佢2個講野..好好笑!

關楚耀都係嘉賓之一..唱'你當我甚麼' 好好聽=]

原來聽LIVE同聽CD係好大分別!

當我聽緊E首歌個陣..CARLOS打比我  佢話係紅館出面..問我唱緊咩歌! 傻仔xP

張敬軒唱歌真係好好聽..唱咩年代GE歌都係咁得!

佢唱鍾無艷個陣雖然唱錯左少少歌詞..但都仲係好正-V-

MEDLEY唱陳百強D歌..唱得好好聽-3-

軒仔唱歌都係好有HEART..

'我的天' '遙吻' '追風箏的孩子' 'HURT SO BAD' '斷點'就唱得最有FEEL {好大感觸xD}

個CONCERT去到11:45先完..超晒時-3-

但真係好抵睇!  3個鐘可以聽到咁多好歌..超值!

如果係佢同我一齊睇咁就好喇! 可惜D飛唔係我買-_-

聽完就走人..

差唔多1:00返到HM