4•6 邦邦生日快樂=)
祝你越大越令仔-V-
其實E 3年你帶左好多歡樂比我..可以話係我GE開心果-3-
我好開心可以識到你!
希望你F.4都會繼續留係NYSS..
不過..無論結果係點' 你永遠都係我GE乖仔! 我GE好朋友!
琴晚2點幾先訓..好攰!
今朝12:00都未夠就比人嘈醒左!
唉..每個禮拜都係咁! 訓耐D都唔得嫁-_-
一起身..全身都好痛! 完全唔知發生咩事..
起左身就食LUNCH..之後開電腦
3:00個陣睇TV- 最愛女人購物狂
想睇好耐嫁喇..終於睇到=)
套戲好好笑! 最後係HAPPY ENDING* SO GOOD!
睇完就做左陣HW..
跟住聽歌' MSN
我..又再亂發脾氣!
我承認我EQ好低.. 很抱歉呢..王俊!
之後又諗起好多野..諗下諗下又諗到喊!
唉..都過左半年有多啦! 點解仲係咁?!
真係好痛苦.. 可唔可以就咁算?!
我唔想再咁落去!
為何永遠放不低 為何錯愛這一位
但求仍舊維繫 不惜一切 我為你執迷
為何永遠放不低 任情愛控制身體
任誰關心 仍未可把你代替
PS:: 補打左琴日篇日記..想睇就睇啦
|