_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 0
累積人氣: 21185
2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


痛苦.. 分類: 未分類

4•6  邦邦生日快樂=)

祝你越大越令仔-V-

其實E 3年你帶左好多歡樂比我..可以話係我GE開心果-3-

我好開心可以識到你!

希望你F.4都會繼續留係NYSS..

不過..無論結果係點' 你永遠都係我GE乖仔!  我GE好朋友!


琴晚2點幾先訓..好攰!

今朝12:00都未夠就比人嘈醒左!

唉..每個禮拜都係咁!  訓耐D都唔得嫁-_-

一起身..全身都好痛! 完全唔知發生咩事..

起左身就食LUNCH..之後開電腦

3:00個陣睇TV- 最愛女人購物狂

想睇好耐嫁喇..終於睇到=)

套戲好好笑!  最後係HAPPY ENDING* SO GOOD!

睇完就做左陣HW..

跟住聽歌' MSN

我..又再亂發脾氣! 

我承認我EQ好低..   很抱歉呢..王俊!

之後又諗起好多野..諗下諗下又諗到喊!

唉..都過左半年有多啦!  點解仲係咁?!

真係好痛苦..  可唔可以就咁算?!

我唔想再咁落去!

為何永遠放不低 為何錯愛這一位
但求仍舊維繫 不惜一切 我為你執迷
為何永遠放不低 任情愛控制身體
任誰關心 仍未可把你代替

PS:: 補打左琴日篇日記..想睇就睇啦