琴晚成晚都冇乜點訓過! 1個鐘醒幾次-口-
COZ個胃好痛! 又眼光光等天光喇-.-
12:00起身換衫..去睇醫生
都係個句:: 戒口啦..酸同辣GE野唔好食喇- -
今次真係痛得好緊要! 打左止痛針都仲係好痛T^T
超辛苦! 返到HM即刻攤左係張床度..一路訓訓訓
訓到5點幾先起身..
夜晚* 食飯' 睇TV
PS:: 補打左琴日篇日記..想睇就睇啦
已經7個月了..但我還是放不低- -
我還是很愛很愛他!
怎麼辦?!
繼續等下去? 還是放棄?
WHAT AM I SUPPOSED TO DO?!
永遠有不妥協傷口 有些憾事不放手
若你太刻意淡忘 越會補不到缺口
|