_____MELODY'S BL0G..*
為何好人 好到願意放開我
既是個好人 偏不給我好的結果
melody531
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
12/9
11/9
10/9
9/9
8/9
文章分類
全部 (257)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 257
留言總數: 561
今日人氣: 9
累積人氣: 21181
2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


唱K 分類: 未分類

今朝10:00個陣比TRACY個電話嘈醒左..問我去唔去踩單車-口-''

SORRY呀/  \   我今日約左人..下次再約過=]

11點幾出門口..約左邦邦12:00係火車站等

跟住過沙田搵影`BEAR

去左唱K=)  {補返慶祝影生日}

差唔多1:00先開始唱..冇幾耐芝士都黎埋

佢地又點左祖名首邊走邊唱喇-___-   好無奈..

但都算OK好玩GE..可惜時間太短`唱到3:00就走人

去左邦邦HM

睇「恐懼鬥室3死神在齒」..  想睇好耐' HM有碟但屋企人唔比我睇/  \

嘩..超核突!  睇到係咁捉住邦邦xD

睇到一半*影走先- -

E套同之前個2集一樣..睇到最尾都會覺得無聊左少少

COZ D人本來就唔洗死..只係自己行錯路-.-

不過都OK好睇啦=]

睇完就HEA左陣..同邦邦玩`又比佢彈橡筋-口-''

7:00走人

夜晚出左去長沙灣食飯`慶祝母親節-3-

食完飯就食我AUNTIE同表妹整GE蛋糕..

超好食!  好有水準-3-

11點幾返到HM