今朝10:00個陣比TRACY個電話嘈醒左..問我去唔去踩單車-口-''
SORRY呀/ \ 我今日約左人..下次再約過=]
11點幾出門口..約左邦邦12:00係火車站等
跟住過沙田搵影`BEAR
去左唱K=) {補返慶祝影生日}
差唔多1:00先開始唱..冇幾耐芝士都黎埋
佢地又點左祖名首邊走邊唱喇-___- 好無奈..
但都算OK好玩GE..可惜時間太短`唱到3:00就走人
去左邦邦HM
睇「恐懼鬥室3死神在齒」.. 想睇好耐' HM有碟但屋企人唔比我睇/ \
嘩..超核突! 睇到係咁捉住邦邦xD
睇到一半*影走先- -
E套同之前個2集一樣..睇到最尾都會覺得無聊左少少
COZ D人本來就唔洗死..只係自己行錯路-.-
不過都OK好睇啦=]
睇完就HEA左陣..同邦邦玩`又比佢彈橡筋-口-''
7:00走人
夜晚出左去長沙灣食飯`慶祝母親節-3-
食完飯就食我AUNTIE同表妹整GE蛋糕..
超好食! 好有水準-3-
11點幾返到HM
|