誰是誰非? 朋友也不過是這樣. °◆
我不喜歡...
我不喜歡現在的班`
太靜喇-v-
有点想回到1E時 xd
旦1E太多吾開心既事...
雖然同Cici, Noelle, Julia, Venus玩得好開心=v=
旦都系冇左個種快樂-__-''