MELODY'S BLOG                               

 KEEPING POSITVE IN  NEGATIVE TIME=]]
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天
31/8

琴晚睇書睇到2:00先訓..

今朝10點幾比個MSG嘈醒左= =

之後睇到LG琴晚SD比我GE MSG..覆完佢就再訓過..

訓到11點幾起身..

食LUNCH..聽歌..

跟住開電腦..MSN..聽歌

2:00落街搵飛機拎番D暑期作業- -

返上去就一直同LG傾電話-3-

傾到4點幾..

之後睇「跟蹤」.. OK好睇喎-V-

夜晚同王俊MSN..佢問我點先有安全感..又問我安全感對女仔黎講係咪好重要-0-''

其他女仔我就唔知! 對於我黎講..安全感其實都幾重要GE..

如果自己個BF比唔到安全感自己GE話..

我覺得就算BF幾鍾意你都好..對你點好始終都會覺得好似爭緊D野咁!{我不是說LG沒有給我安全感喔!}


很期待快點上學呢 xDDD

刊登時間︰2007-08-31 10:30 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


melodyyan
暱稱: MELODY*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
除夕..
2007-12-30
2007-12-29
睇戲- 異獸戰2
1227..
文章分類
全部 (550)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
自訂欄位(一)
尚無任何內容