2007 年 8 月 30 日 星期四  | |
| 2007-08-30 |
琴晚睇MAGAZINE睇到1點幾就訓左= =
今朝訓到11點幾起身- -''
E幾日都訓左好耐..搞到個樣好殘= =''
食完LUNCH..睇左陣電視就開電腦
MSN..聽歌..超悶的說!
跟住同珊玩左陣MSN GAME--UNO''
又同YUKI傾左陣電話
之後睇換換愛..
跟住玩星星SD比我GE TEST..測智商的- -
OH MY GOD! 我有132囉..呵呵''
不過..多數都唔準GE= =
夜晚..食飯..MSN..聽歌..睇TV
同腳趾傾左陣電話-0-''
THAT'S IT..
頂..今日等左飛機成日!佢到宜家都仲未比番D野我囉..
FK- -
|
| 刊登時間︰2007-08-30 09:40 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | ... | 550 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|