琴日我又出咗去啦~嗯////////等我講下我琴日既行程la,,,,
{我都係唔轉網,,,太麻煩>口<"""}[attention!!~]
甘尼...琴日既大約四點幾...我係到訓緊教教豬_=v=zzZZ
==""點知我个;;;吉fd//來電>田<_佢真一call驚醒***夢中人.,,,→mememe=_=;
我地就傾緊去書展的事....{miss wong & tong tong}.....至今都係...未傾掂ge-,-''''
吾---之後尼...5點幾啦喎....我就去到沖涼[= q= ]又黎多次...來電即tin''''
好高難道的---{趁機讚下自己都5錯...>哈哈<},,,,之後去咗海濱公園....跑步....
唉....幾乎每一日唔係跑步就係///打羽毛球><"{冇風先打嫁~~~}''!?
哇咔咔...mei min 琴日遲到...比我同愛情罸..
登登登登///叫佢自己跑一次---好似到果粉紅色塔到
果陣佢落到黎到6點幾la..../●\.
.之後7點幾..我就同棉去買禮物...{寧走咗lu?!?!?!}
係比失明人士的......我地都諗&行&睇咗好耐....
.結果係買:""""餅乾$$24...好抵牙...大大盒>v<
@~#@八~九點,,,,我一個人係大衆睇書~....9點幾先走...../////////
都bought咗少少嘢....一本$7薄....2封信....2@$24耶==''''係比海婷&曉彤的...
><,,但仲煩緊送咩比tong好....?_?
|