.

2007 年 10 月 22 日  星期一   晴天


排球。訓練 分類: 未分類

今日終於"整傷左囉~!!!!~

好痛牙..,,,隻腳條根傷左~

唉....好開心~同師姐打球...

琴日好激動~~~~好嬲囉....

借枝":漿糊筆""比人~~~

放學之後~打開蓋////就見到成半枝''甩Q咗><"

彭生仲要唔認!~~正cheap精~

哎;;;今日冇功課做喎~

所以先咁得閒打  [網誌]------

記得我星期日同friends一齊去尖沙咀...

ge太空館,,,同藝術館...

好好睇牙....

去左太空館睇片??宇宙大爆炸&南美巨龍...

太空艙ge展覽館好多野睇~

又有遊戲玩~超得意~   W*W

臨走果時我都買左唔少野~  $J$

一個3角龍既素骨模型、同埋一隻"蜥蝪的蛋蛋  ~o~

唔好俾我嚇親你喎~

隻蛋係假的~入面都係一d模型擺設~~  •.•

咁就用左60幾蚊la....

買到自己鐘意既玩具...感覺良好~

係喎...今日又派左test(EG)...'17/22

得七十幾%~好差牙~

2字頭都冇~=s="""

就黎考試lu~~~唔知我會點樣呢~???~~~!!!!

lunchtime果時有午間音樂會#有外籍人士黎表演~

佢地有來自美國、南韓...、'一個都唔識講廣東話~

但係佢地為左表演~特別練左好幾首  ;廣東話歌~

雖然  引來我地全埸  爆笑~  不過都好有心機~只係有少少唱錯~






訪客留言 (返回 meteor39 的日誌)


"韵 WAn,, 於 2007-11-05 06:50 PM 發表:
哈,,
咁就好啦,,
期待!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



小韵` 於 2007-11-03 05:41 PM 發表:
MEI PO`
好耐冇上黎啦`
你正傷左冇野呀嗎....
我今日冇搵到你係因為我要同媽媽eat lunch`
plz forgive me`
你下次返黎記得話俾我知呀`我要同你去街街加`嘻
我呢幾個星期好多測驗同功課呀<死`
你依家點呀???得閒搵我傾計啦!!!
bY,小韵
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

知啦~知啦~我唔會嬲你啦~
你同媽媽eat lunch
緊係仲要過同我去玩啦∼
”一家人嘛”
你要加油唷∼
我都係,,我下次會返黎的∼
唔知記時...
總之我一返黎..
第一個去搵你啦∼
放心未∼
傻韵.m.
88∼
Posted at 2007-11-04 09:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: 。廿----蚊’
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
» 最新日誌
>y<學跳舞。
金日~
排球。訓練
星期5的一天。~。
chinese dictation ar...
» 日誌分類
全部 (20)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
» 我的連結
wanw07
╳×° +穎★°×╳
» 日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 12
今日人氣: 9
累積人氣: 2559
» 站內搜索
RSS Feed