今日呢...就默書喎~
好開心牙!!///我知道自己100分///^c^
跟住,講返今日果堂先la~
今日the first &second 堂上 VA~
仲比老師選左做科長~
小息都幾坎坷~被老師叮係到~
做雜務~數鉛筆,擦膠,間尺...(全部都要34個)
因為我地班有34個人阿嘛**//
第2個小息果時,,我係一樓睇人打排球喎~
點知`中文科個老師拍我膊頭~
原來係叫我做中文科科長~&話埋比我知我中默100分~
不過我講左比佢講:我已經做左第二個科既科長啦~
所以我都推諉左我後面果個男仔做科長~
唔知佢聽日會唔會做到科長呢?!~希望佢掂la~
m>......>我琴日都有嘗試搵miss 容~
呵呵....係音樂室d中級組男音...好好笑牙....
真係好低音...[好似牛食草咁///]
嗯..到我試音啦~miss 容試完就話我d高音唱得唔錯~
但係佢都想我練埋低音~所以佢預左我加入埋*合唱團~
我見到佢係張paper到打左個記號:"s*.....s應該=高音部呱~
我估姐~\\\\|最後我想講既就係...
我數學要補課ar=="阿sir都有同我講解過~
唔係因為我成績差要補~而係佢地唔知我d程度去到邊~
所以要我試補一個學期~再睇下點喎*_*
咁都好既...有人免費幫我趕成績喎~^q<
仲之我以後都要(逄 禮拜2補課啦~)
|