| meteor39 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2007 年 8 月 3 日 星期五  |
| 又""剪頭~了 |
分類: 未分類 |
今天跟媽媽一齊辦完一些事之後~
都安心了很多~^v^
跟住就被媽媽捉去...剪頭....
今次剪得更短~~不過好整齊~
起碼外表(有少少)似返個乖學生~
唔再係 街邊d 小飛咁~
又可以 減少媽子話我:個頭似,,,山之狗--””
唉....我又要重新開始接受個頭了∼
|
|
|
韵` 於 2007-08-15 12:58 PM 發表:
hi
mei po
係我呀
我想問你日記首歌叫咩名呀????
=]
|
|
|
韵 於 2007-08-06 07:08 PM 發表:
|
|
|
|