今日係我返學既第一日~^^"
幾好牙~唔錯,唔錯,
識左個女仔~幾好人...叫kamen;;
嘻嘻,,,我有2個班主任-miss lau & mr.wong//
黃sir有時太"林善啦......被人蝦--""
miss lau教我地班english...上堂唔悶的...
仲好有趣...教我地分讀音:gag & gap
好好笑~gag=笑話 ' gap=空隙
上堂有人搞gag ;;;跟住有個男仔話某人係樹搞gap
仲串埋出黎"gad"--"
哈哈~老師就教佢gag係g,a,g唔係gad------
果時成班都覺得個男仔真係"衰多口....佢先至係到搞gag
|