今日係day1,,早讀!!綜科堂起到 鬧鬧鬧,,都癡線嫁
........................................................
中文堂,,牙pk峰用本書拍我塊面,,then我打返佢,打完
之後我喊左出泥">~<"唔知點解我好想好想喊!!

午膳個時落左去買野食,,返上黎就見到[老妖]

我同彭去左 廁所避避,,入到課室,[老妖] 見到我地冇食
就我.你d膳食呢?!我
,,都唔知點答6,,then,[老妖]
起到鬧人...鬧左一陣間,,我地開始食飯..........訴學堂,,
pk梁又起到鬧人..叫(G2)起身..又話我地咩咩咩...真係好煩ar""
提子包又黎左=="又起到鬧..都唔知今日係咩日子,咁多miss&sir
黎我地班,起到鬧人..=口="......................................
倫綜堂,,我地起到睇野,,"好彩冇野".......週會,,講貧窮鄉村果d啦..
完左之後,[老妖]叫我地起班課室等訓導訓話一一"大鍋"不過都唔關我是"
入到課室ms li起到,Then李sir.[老妖].ms yan..........所有訓導黎晒
.[老妖].起到話我地有咩起做錯.......講左好內............5:15都未講完
...........個時好累牙,,...........講到答6,叫我地做h.w.做完為至.......
我做到6:00先走得,,超累ar~!!
今日好似黑色星期5ar!!都癡癡地嫁......>< |