今日係我ge生日 好開心~hehee......
個蛋糕好好味 ,食左好多同埋有錢收
今日係學生會選舉~放10點半,上課室點名.講左一陣野,就落去lu~~
今年d學校會一d都唔激烈ge~超悶 完左之後,我冇交pk梁ge野,要
留起學校,留左一陣就去唱kk,我地點左幾手[哥欠]影埋相
我地唱左好多次浮誇喇~ ←廁所==
唱完之後去左市中心行街~
話咁快就10月啦∼!!