|

|
.
2007 年 2 月 22 日 星期四 |
|
番大陸兩日 |
| 2/19
今日要番大陸(很不情願的)
番到去,就係個到玩電腦+玩啤"派"
玩到3:00就去睇"番"生侏羅館,大陸叫做咩博物館奇遇記(好難聽)
都幾好睇WO~我都幾鐘意睇佢呢類型既戲~
睇完之後就去食飯~~~~
食完後就去遊車河,好開心呢!!睇盡大陸既不少風景^^
睇完之後就去左我表姐家~好令啊~佢家,又有一個大露台,呵呵呵呵^^
2/20
起身之後就去食米粉~個到D米配d湯好嘔心
有咩豬心湯,豬腦湯,烏雞湯~
不過我用個一隻精靈眼睛睇到有個牛腩粉^^
食完之後,就去書展(大陸叫購書中心)
個到d書一d都唔好睇既~無聊,
不過d碟就好便,大話妹(大陸叫我的女孩)成隻碟就68蚊
不過冇得買>3<....
就係咁,食埋LUNCH就走人LO!
|
|
留言時間︰ [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
|
|
| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|