. 2007 年 3 月 7 日 星期三
沒有~
今日實在太黑暗啦....因為有好多老師發脾4>.< 就連平時最好既Mr.wong都罵人, 係咁罵人...而我都有比佢地罵.... 可憐啊...
留言時間︰ [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]