今日都算過得幾好拉~~~上第一堂係咁訓~~第堂發夢-__-
到LS~~條友入來發癲-________-係咁s0埋唔知咩ge地理答案出來
之後...派卷= =勁出奇囉,,,,,會拿到22/30-___-都ok拉@@,,,,,,
地理就比我預期中差好多t^t,,,,,比人串拉..唉....原本以為可以拿第一,,,點知得第9-___-
~~~~~~之後,,家政,,,勁好味呀d腸仔@@,,食晒-v-....
之後世史,,,勁正,,,條友話邊個屋企無廁所,,無廚房,,,我2樣都話無,,之後我話我住板間房,,條友真係信^^,勁搞gag~~
之後,,放學,,去hea跑田徑,..之後同矮文一齊放@@
|