今日放假....xd,,朝早同韻妍出左去食野,,,好正-v-,,佢真係食左幾啖就唔食,,於是我好心幫佢食埋.. 勁正,,之後就同佢去左世貿打機,..條友比人查xdd笑死我...,,之後同佢去銅地,,買3,同鞋= =,,,佢行幾行唔見左500幾,,之後,,就走左,,,
我返屋企等莫貴儒~~佢換完3,,就去左9龍灣,,灣岸,,爆晒人= =...之後,,去左mega box,,食左個勁難食,,ga野,,就返去打灣岸~~之後,,英貴儒爆褲連,,笑死我xddd
去ntr站比架mtr 砵@@,,,正=v=,,,佢真係黑仔,,,
唉...打機就吸毒,,,當打完時..快樂亦都完,,,唔想面對現實....
唔好擔心,,,實無事xdd
|