死人陳志強on99,,,,,,,,做錯小小野,,要鬧成半粒鍾,,,,miz蕭都無你咁kai拉- -你以為你自己邊個??????成日小題大做,,,殺左人咩= =?你話唔想煩我,,,咁你咪唔好理囉,,,自己拿來煩,,,,,你話你管唔到我,,咪唔好管= =,,好稀罕咩?唔當面串你,,唔想你浪費晒我d時間,,,`下次再係咁串返你囉,,,我好好蝦咩- -,,,唔撚想扮乖學生- -,,,我叫老母投訴你,,成日嘈= =,,,大把人都唔鋸你拉,,,,最多咪唔係李潤田,,咪返英國囉,,又唔係返唔起