@@今日上中文,,,洪7公差d要去,,,,志強煩局- -笑死我0v0,,,之後pe堂-___-on9,,,無拉拉話我無跑2次= =要我跑t^t,,,,,數學堂,,,丹激走左阿sir呀!!!!!!!我同米路去教員室都唔聽,,,唯有叫kiko,,,,用美人計叫佢返來,,得左-v-.........
跟住跑完,,,去m記買個餐\口/,,,唔記得拎可樂走,,,t^t,,無理由返去拿咁樣衰t^t
今日總括ok@@