今日,,,,放左學之後,,同星星,,大隻西,,去左香港仔,,,跑-v-,,,第一次着tight褲跑,,好正haha........今日跑左2個200,,,1個600,,,1個120,,,第一次,,想跑600,,但係比星星帶快左,,搞到跑唔到-___-||||好慘,,,,最後,,跑到嘔t^t,,,,不過係跑ge時候,,見到solar來跑,我開locker果,,好懷疑佢,係咪solar點知真係!!!!!!!勁高,,,,勁大隻,同令仔\口/,,,佢d跑姿都好令@@之後就走左