今日,,,,10點半自己彈左起身,,,,,沖左個涼,,,,,換左3之後,,,,聽多陣歌就出左去搵星星佢地-v-,,,,我遲到= =,,,,去同星星,,阿譯同洪靜文食韓燒,,,@@我一來到就挾左成碟牛同雞- -,,,,食左成粒鍾 - -,,好慘t^t 之後,,1點半到就同洪靜文返choir影相- -,,,,,去到好正,,邱輝同金俊= =以為只係影相= =淨係着左件校服返來好型@@
走左之後,,就去搵阿星同阿譯佢地-v-haha唔等洪靜文@@,,,跟住洪靜文走先,,我同佢2個繼續係uni睇3,睇左好耐都係吉- -,,,,,,之後就散水
呢排無咩心情~情緒低落,,,,唉,,,聽日放一日假v___________v
|