今日,,,好開心呀^^|||6點半起左身,,,就係為左去晨曦島介毒=___=勁攰,,,,之後,到左天后..買左盒魚仔餅做午餐-_____-|||以為果到有野食,點知係無..........跟住坐左1粒鍾車,.,,,悶到飛- -`好彩,,姑娘比左d時間我買野食@@,買左2個豆沙包~~~~之後去坐船,,,勁好玩,,超大離心力@@d離心力大到我用唔到力-__-好屈機~~,,,去到之後搵左個位錯低左~~聽佢亂up 1個鍾,,就去食野,,,跟住超正@@食完之後,,,落沙灘扔石....d人扔死左隻蟹t^t,,,好慘,,,佢地好殘忍= =,,,之後,,又聽佢地亂講,,,就出發周圍行@@途中見到羊,.,,可以餵羊,,好得意-v- @@係咪好得意呢-v-...之後大家都玩到好攰,.,,又聽佢地亂up1粒鍾,,就坐船返去,,個個訓晒@@好正^^我都訓埋-v-,,,,之後返屋企@@
|