係今日...我終於知道咩叫天意弄人-___-|||我大約11點45分起身~~~咁同老媽,同老豆,食完吉野家後.,,,我就去搵邱輝,,再去灣仔,係修頓睇左一粒鍾波= =|
等果個吳咩萱來= =,,,之彼,,嬲到唔想等...去灣仔運動埸,諗住跑拉,,,點知南華比緊賽- -,,,咁唯有去返mtr果到搵吳咩萱~~睇左佢同人打一粒鍾deck之後,,,就去返灣仔運動埸,,,點知關左門- -咁我地咪塔8p去小西灣果個囉- -,,,,,去到之後,,落左車,,,發現跌左部手機,,咁咪沖返去架巴士到,,好彩岩岩紅燈= =之後汁返,,,,去到小西灣運動埸又關左-___-凸...........咁又坐返8p去銅鑼灣~~~......都跑到3個60...2個100就走@@飛的去同老媽,老豆,阿爺果d食飯~~~就返左屋企@@
|