今日搞生日都算唔錯,,,雖然,,唔多人,,,但都有少人ga開心@@,,,,,今日原本唔想搞架,,因為太少人t^t,,,但如終都搞左-v-,,,,多謝你地支持@@!!!!!今日我同臻臻,,sh!tman,,,米路,,入左石O先=>,,,,,,之後洪靜文來左,,之後KAI璋同佢家姐都來埋@@好開心=>MK差D來@@,,,不過佢太遲-V-,,,我地係咁亂放野入個爐到HAHA,,D火燒得好,,,係咁倒蜜糖入去-V-好玩@@,之後6點幾金魚來左,,食左2塊豬排@@,,我同SH!MAN,,同D細路玩捉E因@@我屈晒機,,,之後,,去海灘,,我沖左落海好好玩@@,,,之後,,玩左陣,,就走左,,出返去skw食野,,,係咁吹水,,,@@之後就散水,,
今日好開心^v^
|