haha,,今日返學好開心@@,,,第一堂,普通話堂=>,,佢地唱生日歌比我聽haha,,好感動t^t...但唱完之後,,,miz siu入來踩埸,,真係樂極生悲xd,,,不過都多謝晒大家@@多謝丹送比我ga青蛙-v-好得意@@,,,多謝黃顯勁,星星,阿譯.景濤,送ga 9蚊眼鏡比我!!!!!【好鍾意呀】@@之後都有好多人同我講生日快樂=>,,,之後上堂都無咩特別發生-v-
放學,,,同臻臻,,,mk,,,kai璋,,,萱,,米路,,踢波,,贏左佢地,,,3:1=>,,之後去拉艇@@500米,,1分59~~最尾一百米先爆34m,,,都ok拉@@,,
之後去同family食飯,,收左3000蚊@@,,好開心,,媽仲話送對跑鞋比我,,去左cwb買完就返左屋企!!
今日幾開心架,,,如果你有返埋學更加完美v_v今日好擔心你t^t無得陪我生日唔緊要-v-,,最緊要你快d打贏埸仗!!!\口/..加油!!
|