今日.....比星星嘈醒左@@haha,,佢好心急同我地出街-v-,,,,,,之後,,睇左陣火影,,,,好感動t^t,,,,
睇完,,,,着左套西裝出去-v-,,同sh!tman睇new moon-______-,,,,,坐b1,2 近到阿媽都唔認得-__-睇到好辛苦/口\,,,套戲唔係幾好睇,,,,因為我只係想睇動作@@劇情應該ok~~~個雅各好令仔(短頭髮)-v-佢d肌肉都好令@@如果我有佢一半就好t^t....之後去去時代,,睇鞋,,,,,唉,,,無對岩-__-,,,唯有去銅地,,,又無對岩,,,去埋s0g0,,,更加無~~慘t^t,,,之後同sh!t食完野散水~~~
s0rry呀,,阿星t^t,,唔好嬲,,我想陪你架!!!!!!!我搵日同你買拉,,唔好嬲t^t
|