昨日終於考晒試拉,,好開心,,,^^,,,放左之後,同星星同小銓去左食10蚊面=>之後星星同小銓來我屋企玩=3=,,,我屋企無咩玩=3=之後一致決定落去打波=>星星好似鬼上身咁=3=,,無拉拉拿住個波跑全場~~~~之後3點幾我地出發去坑口,,去搵矮文=>,,,,,,去到之後買d打邊爐ga野入來=>,,,,,,我地就坐van仔入去,xd入到去,,,凌益佢地又到左,,,,我又唔識踩單車,,,,坐矮文果架電動車去拉~~,,,凌益去跑過去keke~我之後學踩單車\口/,,,5至10分鐘學識左@@好簡單=v=踩單車好玩=v=,,,,,阿倫都學識左@@,,,之後我踩去接mk同kai璋=v=,,,,,大約6點幾果時,,我,mk,kai璋,矮文,凌益,小銓去打波,,,,,~~~~~~之後返去食野,,,又打機,,好好玩=>我同mk除晒3踩單車^^好正=>
|