今日好攰呢=v=,,,返到即刻訓係到,,,3分鐘訓左=v=...,,,,之後....世史堂-3-條友臨打鍾前叫我企起身= =,,,,我一企起身就打鍾@@個天都幫我=v=.....今日聽人講b班有2個女仔岩岩轉來=v=...d男仔好變態....一到小息..堆晒係門口= =我都無奈咁過埋去..之後...等到打鍾...都唔見人影...d人好好笑=v=haha,,,無得睇@@....我係午膳見到=v=,...懷疑好令-,-......放學,,,好彩阿sir無讀我名.3.如果唔係要做290條數先走得=3=...,,,,,,,放學同德銓同丹同雪而走= =....懷疑果2條友好高智商=3=...之後去幫德銓選禮物=___=@@
阿譯生日快樂~~
|