昨晚係咁同阿譯...研究唱歌同藍球=v=,,,,,,,玩到3點幾~~老母返來=>,,,,咁我地就訓覺拉,,,阿譯話5點幾先訓到=>,,,,12點幾起左身-3-,,,,之後整呢樣整果樣2點半,,,,出門口 ,,阿譯去mk搵kai璋先~~我就同老母去飲茶-3-,,,,4點幾就去埋mk join佢地@@,,,,,,,,懷疑行左好耐- -行左次旺中~~之後食左少少野,,,就散=___=不過都ok!@@,,今日落雨大家小心病=v=