今日,,,,,玩鋤大d,,,,輸到pk,,,輸左30= =,,,咁就無30蚊,,,之後數學堂,,,佢地仲玩,,,,比李志仁見到,,,好彩,,我係10分鐘前巳經脫離佢地-v-好幸運@@,,,,之後,,家政,,miz wong無返,,,好開心,,,又可以玩手機,,又可以打deck-v-係正條友面前玩都得=v=,,,放學,,,去左健身室,,,拉艇,,拉左500米=___=,,,,好攰,,,之後又係咁hea,,,我同德德仲係要係咁打deck,,,,,之後王樂欣,,無拉拉入左來男更衣室= =睇住我地玩- -,,,,,,之後一齊走@@,
死拉-v-打左deck tim,,希望佢唔會睇到呢篇野keke~~
|