考完試真係好撚悶,係屋企打機悶到抽筋,今日同呀豐出去肥兵之家,個仆街電話冇電搵佢唔到,結果行到去甲虫店見到有個死仆街係入面,跟住就去搵肥兵,我地兩個係肥兵之家到打機,兩個打一條蒼老山龍都唔夠打,唔係比佢打死,係比佢打爆座城,頂佢個肺,差個一分鐘都輸冇人性,之後落kfc食野,呀豐出絕招問我借錢,次次問我借錢,都唔佢總共借左我幾多,不過知都冇用個仆街都唔還,算搞到我又要出絕招數散紙,今次好過對上個次,我同呀豐對上個次食kfc我左廿幾個一蚊比個收銀,今次比左十幾個姐,下次去食kfc同個收銀講:「唔該比個板燒雞腿包餐我!」(細佬玩野呀kfc得厚燒雞腿包餐)「係咩?唔係,你點我呀厚燒雞腿包餐唔係麥當勞嫁咩?」
|