琴晚打完blog之後係度打GVG打打下聽到有人大叫『2902火燭』,嚇都比佢嚇死,跟住入去我老豆老母間房叫醒佢地之後成層d人走曬,我同我老豆走左上去29樓睇下,原來係唔記得熄火,本來以為冇人係到,消隊員黎爆門入去原來有人係到,大佬你文唔到有味你都聽到人大叫呀,搞完一大餐決定我番落去打機,唔知係咪我把烏鴉口靈呢,我早兩日先問完我呀媽我地個座有冇火燭過,下次都係問我呀媽有冇中過六合彩算了,都係艾火燭哥個仆街好心你冇火又點會係火燭呢!