xD=]
michelle9656
暱稱: michelle
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2010-10-25
2010-10-24
2010-10-06
把聲沙左xd~~~
很奇怪·很纠结
文章分類
全部 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 7
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 247
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 10 月 25 日  星期一   陰天


2010-10-25 分類: 未分類

知道嗎···

直到今天我才發現··

原来

當你能在不開心前因自己的安慰而開心起来。。

這·才是真正的釋懐···

現在觉得很輕鬆··

因为我不會再为這些事煩惱

 

其實··

希sir那天跟我说完分餅的道理後···

我就已经釋懐了···

只是没有经過磨练·

 

對啊!!

我不可以那么自私····

好朋友不只是屬於自己一個人···

 

如果真的彼此之间無话可说··

那不是朋友···

 

朋友是没话题也可以说说笑笑的^^

 

我釋懐了····

雖然你還是在慢慢折磨自己·····

 

人···還是開心就好

 

一个朋友很好,两个朋友就多了一点,三个朋友就未免太多了。­

知音,能有一个已经很好了,不必太多,­

如果实在没有,还有自己,好好对待自己,跟自己相处,也是一个朋友...  ­

 

 

 

 



2010 年 10 月 24 日  星期日   晴天


2010-10-24 分類: 未分類

唉唉唉···

原来失戀的威力無窮大。。

身邉好多人都失戀lu`````

個個都變到好奇怪···好似變左第二個人甘····

其實呢··

我觉得(唔好打我><)

失戀之後應该好潇洒甘say 88``

如果自己系度日日以淚洗面好唔抵····

唔好话我冇良心呀······

 

But!!But!!!!!

個個人都唔同既····

我唔知我有冇權力講e d啦···

because``我都系一個正衰人黎嫁····

睇左甘多···搞到我越黎越内疚啦···TAT

 

(我呀婆以家系我隔黎跳企鹅舞呀!!!好好笑!!)  

 

唉呀呀····

大家唔知有冇聼過一句说话呢

 

 

 

.莎士比亚说:  ­

再好的东西,都有失去的一天。­

再深的记忆,也有淡忘的一天。­

再爱的人,也有远走的一天。­

再美的梦,也有苏醒的一天。­

该放弃的决不挽留。­

该珍惜的决不放手,分手后不可以做朋友,因为彼此伤害过!­

也不可以做敌人,因为彼此深爱过。                          

雖然我觉得···

分手之後唔系做唔到朋友···

because`````

戀人都系由朋友開始做起嫁嘛!!^^

只要大家都有❤想去做··

又點會做唔到呢····



2010 年 10 月 6 日  星期三   陰天


2010-10-06 無奈 分類: 未分類

這世界上

到底還有多少人是真的··

還有多少話是真心的··

 

到底什麽才是真··

什麽才是假呀··

 

有些時候··

明明由頭到尾都知道只是個JOKE``

但是還是會相信··

到頭來。只是往自己的頭上澆冷水····

那種冷入心里的感覺···

真的是痛徹心扉的···

 

 

NR 始終都是信不過的·



2010 年 10 月 3 日  星期日   晴天


把聲沙左xd~~~ 開心 分類: 未分類

把聲沙左lu````

haha``

系咪就黎發燒啦··

太好啦!!

如果發燒就唔洗返學lu```

唔返學就唔洗面對甘多煩惱·

 

以家講野講到好好笑呀!!

10個字有8個都系走音既··、

呀婆都唔知我講緊乜~~

一定唔要睇醫生··、

如果keep到聽日·

就算未發燒·

番到學校都唔洗英文present lu````

喉嚨痛得真系時候xdxd

 

 

一定系比NANA傳染左···

真系多謝曬xd`

 

好多功課都未做呀··

真系想撕爛曬個d功課                    

點解G.9會突然之間甘辛苦嫁····

QUIZ`TEST`QUIZ`TEST

好想轉校呀····

去NANA間學校都幾好呀···

但系呀媽唔會比TAT

 

 



2010 年 9 月 24 日  星期五   晴天


很奇怪·很纠结 疑惑 分類: 未分類

e排好似發生左好多事··

有開心既··有唔開心既

唔知點解··

突然之間覺得做人真系好攰····

 

先系男女···

其實···與其說男女系必不可少既·

不如講·男女系糾結既一體···

佢唔知你諗乜··

你唔知佢諗乜

跟住互相猜疑···

跟住猜疑變做矛盾····

跟住就系分手·········

 

好多人都曾講過····

分手之後都可以做朋友·····

 

但系e家睇下身邊既人····

到底又有幾多人系甘呢·····

 

我聽過一句話:“分手之後不可以憎恨對方,因為彼此曾愛過。亦都不可以做朋友,因為彼此傷害過。”

 

好多人都中意將容易既事複雜化···

其實只不過系我地自己既問題·····

何必甘樣虐待自己呢·····

 

我知····

真正既樂天派真系少得可憐···

所以···

大家先會選擇帶上虛偽既面具····

好多人話···面具太假···要真實既面對人生····

 

但系···

冇左面具··

又有多少人可以活得更開心呢???

難道唔系咩??

 

有幾多人願意毫不隱藏甘表露自己···

又有幾多人系真正瞭解別人·瞭解自己··

 

 

好多野··都系盡在不言中嫁····

 

我唔相信因愛生恨e個講法·····

 

因為如果真系中意·····

就唔會生到恨···

所以我冇經歷過···

但系··

難道不是嗎?