e排好似發生左好多事··
有開心既··有唔開心既
唔知點解··
突然之間覺得做人真系好攰····
先系男女···
其實···與其說男女系必不可少既·
不如講·男女系糾結既一體···
佢唔知你諗乜··
你唔知佢諗乜
跟住互相猜疑···
跟住猜疑變做矛盾····
跟住就系分手·········
好多人都曾講過····
分手之後都可以做朋友·····
但系e家睇下身邊既人····
到底又有幾多人系甘呢·····
我聽過一句話:“分手之後不可以憎恨對方,因為彼此曾愛過。亦都不可以做朋友,因為彼此傷害過。”
好多人都中意將容易既事複雜化···
其實只不過系我地自己既問題·····
何必甘樣虐待自己呢·····
我知····
真正既樂天派真系少得可憐···
所以···
大家先會選擇帶上虛偽既面具····
好多人話···面具太假···要真實既面對人生····
但系···
冇左面具··
又有多少人可以活得更開心呢???
難道唔系咩??
有幾多人願意毫不隱藏甘表露自己···
又有幾多人系真正瞭解別人·瞭解自己··
好多野··都系盡在不言中嫁····
我唔相信因愛生恨e個講法·····
因為如果真系中意·····
就唔會生到恨···
所以我冇經歷過···
但系··
難道不是嗎? |