2010.5.4:)
金日超開心呀xd
辛苦便便陪我行j0r一大段路.又企左成半粒鍾'身水身汗'等佢;
haa 條友好搞笑;p`
之後去跳舞;得番10條友左右;小左勁多人xd'
新舞新舞:):):)d動作好搞笑xd!!
跳跳下唔對路.停左系後面笑你地XD'
之後同晴晴食m記(:
2010.5.5:)選科!!
同晴晴.志文番學;
簡得個時同嘉儀.牙妹狂跑上去,,好似癲咁?
便便佢地哄ms.man XD終於入左忠教:)
之後入旅遊.原來拎錯左ah珊份成績表,
難怪低分左咁多~_~之後好慘-___-'
明明個牙sir第1句話收我嫁-____-凸
點知ms話我其他科唔掂喎-.-
好彩羅sir幫我講掂左 比我入到!呵/
散左就同嘉儀.牙妹.小麗.淺怡.牙瑩.肥婆.飽魚.吹水!
嘩!見到李洮x? 狂影相!!!?
去大家樂傾左成幾粒鍾-v-
就去天耀撞到熊人個對情侶:)
傾下d科咁!比佢哄到入化學丫.努力lu!
兩科都入到心水科目v3v鬆一口氣~


|