往後的路 還望有您伴我牽手走過 別要放任我壹個;
mijai123
暱稱: Mijai:)
好友名單
阿晴;> (ahching_xdd)
馬仔VicKuS (vicks3524)
` {♥} 小淚_ (fisHba1L)
ka2babii.uamyonly1 v... (ka2babii)
Peter仔a_a (petergor)
丫鑫 (s0701195)
♥`CK:D (kitty1997327)
♀"青_豆:)♂ (kaiching520)
*墮落×女僕* (lilykitty)
~小杰~ (michaelcwk)
怡仔:D (chingyi9637)
. (manching97)
自拍君/陳日君\(≧▽... (ivan19944)
♥盈仔 (kaisandy)
卍tsun卍 (laiyitsun)
kinG ChAn` (kakingbb1020)
豪. (mrkaizero)
梁豆釘^3^ (waikit2447)
siuha;) (fLoVe_StiTch)
`♥ S!u SzE (babiii_gh0st)
2010 年 7 月 6 日  星期二   酷熱


2010-07-06 愉快 分類: 未分類

2010.5.4:)
金日超開心呀xd
辛苦便便陪我行j0r一大段路.又企左成半粒鍾'身水身汗'等佢;
haa 條友好搞笑;p`
之後去跳舞;得番10條友左右;小左勁多人xd'
新舞新舞:):):)d動作好搞笑xd!!
跳跳下唔對路.停左系後面笑你地XD'
之後同晴晴食m記(:


2010.5.5:)選科!!
同晴晴.志文番學;
簡得個時同嘉儀.牙妹狂跑上去,,好似癲咁?
便便佢地哄ms.man XD終於入左忠教:)
之後入旅遊.原來拎錯左ah珊份成績表,
難怪低分左咁多~_~之後好慘-___-'
明明個牙sir第1句話收我嫁-____-凸
點知ms話我其他科唔掂喎-.-
好彩羅sir幫我講掂左 比我入到!呵/
散左就同嘉儀.牙妹.小麗.淺怡.牙瑩.肥婆.飽魚.吹水!
嘩!見到李洮x? 狂影相!!!?
去大家樂傾左成幾粒鍾-v-
就去天耀撞到熊人個對情侶:)
傾下d科咁!比佢哄到入化學丫.努力lu!

兩科都入到心水科目v3v鬆一口氣~