09.06.2010`
考英文.唔掂檔`作文亂寫左篇野出黎;希望岩啦;<
放佐同''條友''嘉儀`僑詩`小麗同淺怡去搵ms馬溫數~
溫佐陣就傾閒計,.睇黎梁可欣都幾黑人憎`.
放佐齊齊去食酸辣麵`(:等佐勁耐呀勁肚餓/0\
個位邊坐邊比人撞!逼死了.v.
買完個雪糕去僑詩家整x t^t
痛死了!仲要比晴晴聽到我尖叫;
好彩佢都係黎佐陪我做陪葬品
佢仲痛到狂bell眼水;P
之後傾傾傾,,再睇佢跳舞`好韓國~+~''
5點閃水.番屋企訓教訓到11點xD勁!
11.06.2010;
考生物.好彩臨尾幾分鍾陪到個十隻生字;P
經公.有14分照抄就攞足哂?
放左.番屋企放低d野就去搵晴晴&僑詩&丫妹唱k;
完全係僑詩既天地=_=''服xd
之後去食糖水.再等巴士個時..
有條友好瘀XD笑到我地肚瘠痛!
下次記住清潔下xdd'
聽日全日溫書.v.努力!
|