往後的路 還望有您伴我牽手走過 別要放任我壹個;
mijai123
暱稱: Mijai:)
好友名單
ka2babii.uamyonly1 v... (ka2babii)
;★Ch1_mAN (chiman1231)
` {♥} 小淚_ (fisHba1L)
' 船; (ShuEN0shh)
★  <3小黑☺ (meimei12345)
煙囝_! (winniechan88)
natalie (babe_nat)
熊人 (lhh123)
梁豆釘^3^ (waikit2447)
`阿清;-) (ching9637)
♥`肥鼠™ (PIGFATPIG)
SiUyUEN (sIuYinGovo)
999999 (tswcps11407)
︴。呀×龍 ♂ (tony_1213)
♥盈仔 (kaisandy)
邦 (feverbon)
lala (Ch1ck)
♥ ka2babii (kayee501314)
♀"青_豆:)♂ (kaiching520)
★Kiana♥.♥.♥.♥ (zhangjiaying)
2010 年 6 月 11 日  星期五   和暖


✪希望你能陪我走到最後`;) 愉快 分類: 未分類

09.06.2010`

考英文.唔掂檔`作文亂寫左篇野出黎;希望岩啦;<

放佐同''條友''嘉儀`僑詩`小麗同淺怡去搵ms馬溫數~

溫佐陣就傾閒計,.睇黎梁可欣都幾黑人憎`.

放佐齊齊去食酸辣麵`(:等佐勁耐呀勁肚餓/0\

個位邊坐邊比人撞!逼死了.v.

買完個雪糕去僑詩家整x t^t

痛死了!仲要比晴晴聽到我尖叫;

好彩佢都係黎佐陪我做陪葬品

佢仲痛到狂bell眼水;P

之後傾傾傾,,再睇佢跳舞`好韓國~+~''

5點閃水.番屋企訓教訓到11點xD勁!


11.06.2010;

考生物.好彩臨尾幾分鍾陪到個十隻生字;P

經公.有14分照抄就攞足哂?

放左.番屋企放低d野就去搵晴晴&僑詩&丫妹唱k;

完全係僑詩既天地=_=''服xd

之後去食糖水.再等巴士個時..

有條友好瘀XD笑到我地肚瘠痛!

下次記住清潔下xdd'


聽日全日溫書.v.努力!