世上沒有完美的結局。
當大家最開心的時候,
為什麼要發生不幸的事情!?
今日去左海馬公園呢~
朝早同嘉去食M記
 跟住去西鐵站等左45mins....囧
去到海馬公園比人昆左-皿-!!
詳情唔打lu-3-
我地玩左飛鷹好多次哇>v<!!
超爽的說~
我同嘉叫到阿媽都唔認得x]
總影左好多相呢-v-
最後,
玩摩天輪個陣...
我話「如果我地坐到橙色的話就會好運!!」
我地真係坐啊!!!
但係,
不幸的事發生...
當我地走個陣....
嘉唔見左部手機!!!
最衰都係我...
講咩我地坐到橙色的話就會好運...
我見到嘉del左幅摩天輪張相...
都係我,
講埋d咁既野....
對不起,江嘉。
待續
|