今日去左白坭的說-v- 再次煲碟呢~ 不良少花!! 很讚啊- -b 想將潘瑋珀所有既歌都down哂 如果佢個咀唇冇咁厚 就更型啦!!
` 沁Mr.颯b★ ` 暧M|ss.嘉b★ 最佳的不理想情侶x] 江嘉話買番點...= = 哈。 我要買$166 好貴啊.... 算啦~ 如果江嘉話玩, 都算值得xD
Post唔到相啊!! 屎忽鬼~ 明明今日影到日落, 但係又post唔到... 嘖。