返左中學有差不多有一個月啦.......
不過就十分之悶的說-3-!!
我諗住平平淡淡咁過左呢年...
但係..但係!!!!!!!!
我己經被MissLeung深深記住呀~~~~
[Anyone can help me!!!]
因為我的好表姐...
佢同MissLeung講''我表妹係你個班架=]''
跟住.....
我就知道...
我的平淡人生...
就此...
!!!!!結束!!!!!